Dbanie o zdrowie i odporność, wiąże się nie tylko z dietą, ale także z przyjmowaniem odpowiednich suplementów. Zróżnicowane posiłki, aktywność fizyczna i dobrze dobrane witaminy pozwalają nam uchronić się przed infekcjami. Warto nieustannie monitorować stan zdrowia, a żadna grypa nie będzie Ci straszna. Zobacz, jak zadbać o swoją odporność.

Suplementy dla codziennego wsparcia

Suplement diety to najpopularniejszy produkt, który pomoże poprawić kondycję naszego organizmu. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy uzupełni wszelkie niedobory mikroskładników. Na rynku możesz znaleźć wiele suplementów, które więc warto wybrać? Przede wszystkim zwracaj uwagę na skład. Jedynie produkty naturalnego pochodzenia, które nie zawierają sztucznych wspomagaczy będą mogły przynieść pozytywny skutek.

Suplementy diety możesz dostać w standardowych kapsułkach. Słoiczek z preparatem postaw w widocznym miejscu, by codziennie pamiętać o zażyciu odpowiedniej dawki. Kompleks witamin zawiera na przykład czarny czosnek, który jest źródłem magnezu, wapnia, fosforu i selenu. Suplementy Dr. Mercola to produkty, które czerpią dobro z natury. Dzięki regularnemu przyjmowaniu zauważysz znaczną poprawę. Jeżeli masz problem z przyjmowaniem tabletek – postaw na produkty BetterYou na odporność. Wygodna i innowacyjna formuła sprayu sprawia, że zażycie ich jest niezwykle szybkie, a cała dawka wnika bezpośrednio do organizmu. Jakie produkty wybrać? Przede wszystkim witaminę C i magnez wzbogacony o witaminę B6. Nie zapominaj także o tranie i olejach rybich – to zdrowa dawka immunologicznego wsparcia. Preparatów na odporność szukaj również w kuchni. Kurkumę, imbir i czosnek warto dodawać do potraw, z kolei ekstrakty z aceroli, dzikiej róży czy żeń-szenia idealnie sprawdzą się we wszelkich sokach, herbatach czy smoothie.

Wspomagaj odporność u dzieci

Zdrowie najmłodszych również powinno być istotne. Sięgając po suplementy dedykowane dzieciom zapewniasz im lepszy rozwój i wspierasz ich odporność. Dzieci, szczególnie w okresie przedszkolnym są szczególnie narażone na infekcje, a powikłania po niedoleczonej grypie mogą rzutować na zdrowie w przyszłości. Warto do diety wprowadzić tran z wątroby rekina. Może mieć on formę płynu lub żelek, które są atrakcyjną porcją podania. Dzieci kochają słodkie i kolorowe dodatki, dlatego do herbaty możesz dolać sok z malin, lipy czy czarnego bzu. Naturalnym wspomagaczem odporności jest również czosnek. Z racji charakterystycznego ostrego smaku i zapachu nie jest lubiany, szczególnie przez dzieci. Warto więc dodawać go do potraw czy grzanek, idealnie komponuje się z wieloma produktami spożywczymi.

Wspierane odporności powinno zaczynać się już od najmłodszych lat. Prawidłowo działający układ odpornościowy będzie w przyszłości lepiej walczył z infekcjami. Jako dorosła osoba dbaj o zróżnicowaną dietę i regularną aktywność fizyczną. Jeżeli dopadnie Cię przeziębienie – reaguj natychmiastowo, a przebieg choroby będzie łagodny i szybko wrócisz do pełnej sprawności.

 

Dodaj komentarz